Nu börjar det närma sig!

Jag ska snart gå till jobbet för ett kvällspass på UVA och jag hoppas kvällen går bra :)
Imorgon jobbar jag mitt sista pass innan semestern och det gör mig både nervös och sprallig, 4 veckors semester känns verkligen behövligt men samtidigt gillar jag rutiner, jag avgudar mina kollegor och det kommer kännas lite tomt att inte få träffa dem varje dag och snacka och skratta så man får ont i magen. Det är verkligen tur att jag jobbar med nått jag verkligen tycker om och har de bästa kollegorna!
 
De få planer jag har är att fira Micke som fyller 25 den 2:a juli och sen måste jag till Nykvarn för att mysa med en underbar liten bebistjej :)
 
Sen får man se hur veckorna blir, Göteborg och Allsång på Skansen är med på agendan iaf!
 
Nu ska jag fixa ihop matlådan och sen platta luggen.
Ha en fin dag!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Försökte fixa två veckors semester till Sverige, MEN för TREDJE gången nu får inte Sam ledigt från sitt jobb när vi ville åka på sverige besök. Grrrrr.....men hoppas du får en bra semester!

2012-06-27 @ 15:00:15
Postat av: Julia

Det va synd! Kan du inte komma över själv? Vore toppen att träffa dig! Tack jag ska försöka varva ner lite nu :) kram

2012-06-27 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0