Peppen - Elsa Billgren

Nu sitter jag invirad i handduken och målar naglarna, om en timme ska jag och Micke hämta upp Elena för att sen hitta nå bra ställe att äta på, är så sugen på en rejäl köttbit med beasås!
Annars har jag haft en lugn dag, börjar nog varva ner inför kommande semesterveckor och det är bara att hålla tummarna att vädret sköter sig. Jag har varit och handlat, fixat lite inför kalaset imorgon för älskling och sen har jag köpt böcker och suttit på balkongen med nya favoriten Hallon Mojito på box!  Ska nog beställa en till så man har.
 
Ikväll ska vi sitta hos oss, dricka lite drinkar och bara njuta av lördagen, dansgolvet på statt lockar men vi får se hur kvällen artar sig. 
 
Nu ska jag klä på mig och sen vänta på babe. 
Hoppas ni får en fin kväll!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0