Skönt med helg nu då!

Vi har varit utan bil nu ett tag men nu är den lagad och jag hoppas att den inte bråkar mer med mig utan sköter sig och tar mig dit jag vill. Jag kan inget om bilar och det gör mig ännu mer frustrerad när den inte funkar men nu håller vi tummarna! Tog en liten rallytur ut mot skogen och den kändes fin.

Det är fredag och jag tar helg nu efter ett pass på UVA och mina muffins gjorde susen, nästa gång ska jag göra med blåbär :)

Kvällen blir lugn och imorgon blir det kanske en tur till Norrköping för att kolla in rean och bara strosa runt. Efter det ska jag försöka rensa ut lägenheten på lite saker man kan sälja och sen vila.

Ha en härlig kväll!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0