Sol, sol sol!

Jag hoppas att jag inte är den enda som känner en aningens panik när hela juni månad regnar bort men jag håller alla mina tummar och tår att det ska vara slut på regn nu och att hela juli månad blir varm och att vädergudarna tar igen alla förlorade soltimmar! Om 3 veckor har jag semester och jag ser framemot att ta dagarna som dom kommer, få in egna rutiner och kanske ta en tripp nånstans.

Snart ska jag gå till jobbet för ett kvällspass på UVA och jobbar sen tors-fre och på lördag vill jag åka nånstans, kanske Norrköping och kolla runt efter en 50-60 talsklänning och äta glass nånstans.

Ha en fin dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du vad, kalla mig elak, men jag är sååå glad att ni har en skitsommar också =p

2012-06-14 @ 07:42:03
Postat av: Julia

Haha jadu skadeglädje är den samma glädjen! Men jag hoppas fortfarande på juli-aug för jag blir tokig om det inte är sol när ja har semester! :P

2012-06-14 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0