14/3 2006 - 14/3 2012 <3

För 6 år sedan satt jag hemma hos mamma och pappa framför datorn och min mobil plingade. Helgen innan hade jag varit på kurs och där träffade jag en häftig kille med en sliten tuppkam och färgglada byxor. Killen vände upp och ner på min tillvaro och när jag kom hem efter den helgen så var jag galet kär och jag hade fjärilar i hela kroppen! I sms:et frågade sen killen om jag ville komma till Katrineholm och hälsa på och sendess har det varit vi två <3!

Mycket har hänt på 6 år och idag är vi förlovade och bor tillsammans, det trodde jag inte för 6 år sen :)

Nu på fredag åker vi till Göteborg för en mysig weekend på hotell och jag längtar tills vi sitter på tåget! Jag vill gå hand i hand och hångla i spårvagnarna och bara umgås med den finaste killen jag vet!

Ikväll jobbar jag på UVA så det blir inte så mkt firande, vi åt en härlig frukost tillsammans och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

Ha en fin dag alla!
Kram

Första bilden från Ikonlägret där vi träffades första gången :) <3


Kommentarer
Postat av: Jessica Nordberg

Grattis!Fantastiska bilder =) Måste vara otroligt kul att lägga upp bilder från åren ni var tillsammans och se hur ni förändrats! Du är otroligt snygg i ditt röda hår tjejen, riktig pangbrud! =)

2012-03-14 @ 12:22:34
Postat av: Julia

Åh tack Jessica, ja det är rätt kul att se hur man växer upp med varandra :) ja jag saknar min fina färg som försvinner så snabbt men snart ska jag färga tillbaka :D Hoppas du har det bra! Kramar

2012-03-15 @ 06:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0