Happy feet

Äntligen är den här jobbveckan över och jag känner mig lagom sliten efter dagar med migrän och tidiga mornar.
Idag efter jobbet tog jag en härlig promenad till Pingstkyrkans loppis och jag hittade några fynd :)
Efter 2 timmar där inne så gick jag in till Ldl för att handla lite mat och nu sitter jag nyduschad i soffan och bara tar det lugnt. Imorgon är det utbildningsdag och sen är det helg igen! Det ska bli riktigt skönt att få vakna utan alarmklockan och bara ta dagen som den kommer..

Bjuder på några bilder


Tofflorna är ifrån Lidl och man värmer små vetekuddar som sen värmer upp fötterna, dom är helt ljuvliga! Från loppisen hittade jag 2 jeans som jag ska klippa till shorts och kanske sy fast lite spets  plus en ny burk till min samling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0