Jag längtar redan tillbaka

Ledsen för sen update men bättre sent än aldrig :)
Jag måste skriva om helgen i Göteborg men vet inte riktigt vart jag ska börja för allt var så härligt och jag vart förälskad i staden och folket! Det absolut bästa var att vårt hotell låg så centralt att det var nära till allt! Shopping, barer, museum, spårvagnar, fik, parker, Liseberg och Universeum låg på gångavstånd och jag har aldrig ätit så mycket frukost i hela mitt liv som när vi åt hotellfrukosten :)

Vi fyllde helgen med ett äventyr till Kviberg där vi hittade en stor marknad med en massa saker, loppisbord och matstånd. Vi åkte till djungeln och såg både apor, en krokodil, spindlar och ormar tillsammans med en massa fiskar och det tuffaste av allt, hajarna på Universeum. Jag kände mig som en 5 åring som sprang runt med kameran och tyckte allt va så spännande ^^
I lördags firade vi St PatriksDay och vi hittade en irländsk krog där ölen flödade och vi dansade oss svettiga till livebandet och efter det begav oss ut på en krogrunda över hela Avenyn! Det va riktigt kul och allt folk var så glada och trevliga! Man var lagom sliten sen på söndagsmorgonen men jag gick ner till frukostbuffén och satt där med en tidning och en megafrukost värd guld! :)

Helgen gick alldeles för fort men jag är så glad att vi kom iväg! Jag vill tillbaka till sommaren sen och sitta på Avenyn med en iskall öl och solen i ansiktet. Kollar redan på lediga hotell och tågpriser igen..

<3






















Den bästa helgen på länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst är hotellfrukost fantastisk! Förvånad att ni firade St Patriksday! Här märktes det inte ens, och vi är betydligt närmare =p

2012-03-20 @ 11:53:21
Postat av: Julia

Haha jaså firar man inte det i England? :P ja det är en av dom bästa sakerna som finns, man kan ju äta mängder!

2012-03-21 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0