Mot Göteborg =) <3

Jag har sett framemot den här dagen i 2 månader nu och äntligen ska vi snart sätta oss på tåget till Göteborg! Där ska vi ska bo på hotell och fira våra 6 år tillsammans! :)
Vi åker vid 11 och är nere till kl 13, lite roligt att biljetten dit när jag bokade kostade 240 och nu ligger priset på 680 kr för en enkelresa. Vi får checka in på hotellet vid 15 så jag hoppas på ett besök på Nordstan innan och kolla in shoppingen :)

Sen får vi se vad vi hittar på, har kollat upp lite loppisar och så har vi gratis inträden till museum men om jag känner oss rätt så kommer vi ligga på hotellrummet och bara njuta av stunden :)

Nu ska jag fixa och packa färdig. Sen åker vi!!

Ha en härlig helg :)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0