23 bast liksom!

Nu sitter jag och fixar det sista inför trippen till Norrköping och jag känner mig glad och harmonisk :)
Jag och älskling ska åka och göra stan och sen vill ja hitta en mysig grekresturang och bara njuta av dagen! Varje gång jag fyller år så får man lite fjärilar i magen, som när man va liten och kom ner till frukosten där det fanns blommor och presenter och alla gratulerade en hela dagen. Såna traditioner vill ja ha till mina barn sen :)

Nu ska vi kila så ha en fin dag allesammans
Kramar



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en strålande födelsedag, och ät lite grekiskt för mig med! ;) Grattis grattis grattis

2012-05-05 @ 16:19:24
Postat av: Julia

Tack! :D Ja vi hade en mysig dag med shopping och massor med mat så ja va helnöjd :)

2012-05-06 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0