Idag flyger Jesus till himlen och Norge firar Nationaldag :)

Det är KristiHimmelfärdsdag idag och jag är långledig från jobbet, 4 dagar är lyxigt! :)
Sitter fortfarande i pyjamasen och njuter av att ha lägenheten för mig själv då Micke är i Finspång och leker med sin bil. Det är så skönt när man kan gå runt och göra precis vad man vill när man vill.

Förra helgen gjorde vi Helsingfors på 40 timmar och kryssningen va toppen :)
Vi åkte ett gäng och shoppade, drack drinkar, åt en massa mat och dansade oss svettiga på båten och det var skönt att komma iväg lite från vardagen :)
Mådde som man förtjänade dagen efter men det var skönt att komma iland och soffan gungade rätt skapligt de två första dagarna men det var det värt! Tror bestämt att jag börjar bli lite sjösjuk så nästa kryssning får vänta ett tag!

Nu ihelgen kommer Johannes&Natta från Finspång och det blir bilträff och kanske en tur till Vingåker för lite marknad och delicatobutiken är ett måste! Annars blir det nog en lugn helg och jag hoppas att det blir fint väder.

Nu ska jag klä på mig och kolla om Pingstkyrkans second hand är öppen idag, det vore kul med en liten loppisrunda.

Ha en fin dag!
Kram
Kolla in bilderna från kryssningen på facebook :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Julia, you are stunningly beautiful!

2012-05-18 @ 12:45:36
Postat av: Anonym

Tack Jessica du är himla fin du också :)

2012-05-18 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0