Ett snöklätt Nykvarn

Jag är hos pappa i Nykvarn och myser framför brasan, är så glad att mamma tjatade på pappa att de behövde lite värme i huset för det är otroligt skönt att bädda ner sig i fotöljen med en filt och bara njuta av värmen. 
 
Man är inte van än att pappa är själv i huset, ibland kan man tänka samma tankar som mamma tänkte och nästan höra henne när man börjar bli trött. Det känns skönt att hon fortfarande känns nära. 
Vid 15 ska vi ner till kyrkan för att ha den sista urncermonin och jag vet inte hur det blir men jag hoppas att det blir ett lugn i kroppen som efter begravningen. Min moster och morbror samt mormor kommer dit och sen ska vi fika i huset efteråt och det kommer bli kul att träffa dem igen <3
 
Nu ska jag kolla till lunchen och fortsätta elda i brasan.
Hoppas ni får en fin helg.
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din mamma kommer alltid finnas i ditt hjärta vännen <3 Det är skönt att du känner att det känns bra att nästan känna henne närvarande, och att du inte känner att det är jobbigt.
Fantastisk vinterbild!

2012-11-30 @ 19:03:52
Postat av: Julia

Jo jag hoppas det, nu när julen börjar närma sig så känns det lite extra men jag tror att vi orkar tillsammans. Nu är mamma i jorden och det känns som ett avslut men på ett lugnt sätt. Ha det bra gumman! Kram

2012-12-01 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0