Ett starkt bäcken

Veckan börjar lida mot sitt slut och idag jobbar jag kvällspasset på uppvaket. Det har varit en ganska tung vecka då vi har magsjuka på jobbet och somvanligt känns det som om magen blir en karusell bara av ordet magsjuka men jag håller tummarna att jag slipper. Annars har jag varit väldigt trött och grinig så det ska bli skönt med helg igen.
 
Imorgon är jag ledig och då blir det loppis på Norrgåvorna och sen bio med Micke <3
På lördag smäller det stort när Swedish House Maffia spelar i Friends Arena och det kommer bli grymt!
Det blir kanske inte så mycket vila men det kan man på söndag sen när man är hemma igen. 
 
Nu ska ja dricka mitt te och sen kamma till mig och gå till jobbet. Hoppas på ett lugnt pass. 
 
Ha en fin helg allesammans
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är riktigt farsinerad över att magsjuka inte är lika vanligt här som i Sverige. Jag har änn så länge inte känt eller hört någon omkring mig som haft det =p

2012-11-22 @ 19:41:46
Postat av: Julia

Jaså det kanske är nått med vädret eller nått men du ska vara glad sålänge du slipper undan! :)

2012-11-22 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0