Här kommer natten

Jag ser en trend i bloggen att jag skriver mest på söndagar men det känns bra att summera veckan och helgen lite för er som läser. Veckorna går i raketfart somvanligt och helgerna går ännu snabbare men jag har haft en väldigt bra helg med roliga utflykter och träffat fina vänner och familj <3
Bjuder på några bilder från helgen.
 
I fredags träffade jag mina fina tjejer Mari med småflickorna, Anna, Sara och Camilla .Vi fikade på tratten och myste med en liten mini Moa :)
 
 
Igår lördag åkte jag och pappa in till Club Molto i stan för att kolla in Miss Li och det va ett jäkla drag och jag dansade mig svettig! Hon va grym live!
 
 
 
Idag kom brorsan och Marika med ungarna och fikade :)
De båda växer så det knakar och det bästa som finns är när stora killen Zeth kryper upp i ens famn och vill kramas <3
 
 
 
 
Nu sitter jag o pyjamasen och väntar på Solsidan sen blir det en ny vecka med jobb och träning. 
Ha en fin kväll!
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst blir man lite sugen på en egen bebis när man gosar med andras? ;)

2012-11-19 @ 15:47:53
Postat av: Julia

Hehe ja men det är himla skönt att mysa med dom och sen lämna tillbaka dom till mamma&pappa ^^

2012-11-19 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0