Mår som man förtjänar

Det är söndag igen och jag känner mig lika pigg som en gammal disktrasa..
Vi satt ett gäng hos oss igår och kollade på Så mycket bättre medans drickan flödade. Vi hade det väldigt trevligt och gick sen vidare till Statt där vi dansade oss svettiga. Tack alla för en fin kväll!
 
Men åter till idag, kände lite ångest när jag vaknade och kände att idag får jag hålla mig lugn, hade planerat gympa och en sväng in till gymmet på Friskis men magen säger ifrån så jag håller mig hemma och får ta igen det i veckan sen.
 
Nu har vi handlat och matlådorna är gjorda, resten av kvällen blir det soffläge men först en lång dusch!
 
Ha en fin vecka sen.
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min söndag var att somna framför Harry Potter ;p

2012-11-11 @ 18:54:10
Postat av: Julia

Haha mysigt! Söndagar är ju till för att man ska lata sig lite extra :)

2012-11-12 @ 09:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0