Söndagsfix

Är sådär hurtig efter 1 1/2 timmes träning på Friskis och sitter nu och äter knäckemackor. Jag har ju skaffat ett nytt träningskort på Friskis&Svettis med både gympa och gym så nu måste jag verkligen pallra mig ner och beta av både muskler och kondition, jag vet att soffan kommer ropa efter mig när jag kommer hem från jobbet men jag vill iaf försöka göra några pass i veckan. Jag har inga planer på att det ska bli en träningsblogg då jag själv känner mig så mycket latare när jag läser andras så jag ska försöka att inte tjata om det. 
 
Kan ju erkänna att mitt mål just nu med att träna är att låren ska få lite mellanrum mellan varandra så det inte gör ont att gå i strumpbyxor en hel dag, charmigt va! ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt!I början känns det alltid segt,men snart har du kommit in i de.Hoppas allt är bra annars gumman.Kram

2012-11-04 @ 19:40:58
URL: http://annasmatochtraning.blogg.se
Postat av: Julia

Hej, jo jag har en tendens att ge upp efter nå vecka eller två men man får ta en dag i taget :) ha det bra du med så hörs vi när jag är i krokarna igen. kramar

2012-11-04 @ 19:55:25
Postat av: Jessica

Hahahaha! Jag fick mig ett riktigt gott skratt med "låren ska få lite mellanrum mellan varandra"!
Jag borde också!! ;)

2012-11-09 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0