Bara en vanlig potatisgratäng

Tiden går så himla fort nu och det känns ibland som om man skulle vilja pausa allt och bara stå stilla men ingen har nog uppfunnit en fjärrkontroll för livet än. Vissa dagar känns bra och vissa dagar känns tunga och igår var det 2 månader sen som mitt liv vändes upp och ner. Jag har tänkt mycket på saker som jag inte hann lära mig och på saker som man vill dela med sin mamma. Jag vill kunna ringa hem och fråga hur hon lagade sin goda potatisgratäng..
 
Det är lördag idag och igår var jag ledig och spenderade dagen nere på stan med loppis och fika med Lisa, vi tittade också in barnloppisen på Sandbäcksgården och fyndade en hel del fina julklappar. Det känns skönt att ha de flesta julklapparna klara fast jag vill bojkotta julen iår men man får fira för de små. 
 
Idag ska jag ner på stan igen för att handla mat och present till svärföräldrarna som fyller år. Senare blir det kalas och sen får man se vad kvällen har att erbjuda. 
 
Ha en fin dag.
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med dig om det här med fjärkontrollen, den hade vart himla praktisk att ha! En massiv kram till dig!!

2012-10-28 @ 08:16:17
Postat av: Julia

Tack Jessica och hoppas ni har det bra :)

2012-10-28 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0