En riktigt dålig dag

Jag borde stannat hemma när jag kände trycket över bröstet imorse och att tårarna sved under ögonen men jag gick till jobbet och det gick inge bra så nu har jag varit hemma sen lunch. Jag har mått bra de senaste dagarna men idag vart det helt fel. Allt kommer över en som ett slag i magen och man kan inte hålla det inne, det måste komma ut och idag kom det ut på jobbet och mina kollegor fick stötta mig så jag skulle orka men tillslut fanns det inge energi kvar men jag försökte iaf. 
 
Ikväll ska jag vila och sen blir det jobb imorgon igen. Jobbar till kl 18 och sen ska jag försöka plocka ihop det sista inför loppisen på lördag.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0