Lilllördag

45 min kvar innan jag ska vara på Uva och göra ett kvällspass men helst skulle jag vilja bädda ner mig i soffan, kolla på repriser och äta godis.  Känner mig lite hängig och trött idag och det hade varit skönt att strosa runt i morgonrocken och bara varit men jag får bita ihop då jag har veckans sista pass imorgon och sen är det helg igen. 
 
Samtalet hos kuratorn igår gick bra men jag tror att när man sitter och pratar om allt som har hänt så tömmer man all sin energi på det och man blir så trött dagen efter, efter första samtalet med henne sov jag i 10 timmar och va riktigt trött dagen efter så det tar nog på mina krafter. Men det känns ändå skönt att prata en stund om allt och inget. 
 
Nu ska jag kila och jag hoppas att kvällen blir bra.
Ha det fint.
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan tänka mig all energi går ur en efter ett kurators samtal, men det är kanon att du går och får prata ut! <3

2012-10-17 @ 12:26:25
Postat av: Julia

Ja tack, hoppas allt är bra med dig :) <3

2012-10-18 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0