Skönt med helg igen

Nu sitter jag och målar mina naglar och packar en liten väska. Vid 15 ska jag ner till Sultans för att möta upp tjejerna från jobbet. Vi ska mumsa i oss Afternoon Tea buffé på Sultans och jag har inte ätit någon frukost så man har plats för allt som bjuds. Det kommer bli så mysigt att äta små bakelser och dricka te ur fina muggar!
 
Vid 17 hoppar jag på tåget till Nykvarn och det blir en lugn lördagskväll och imorgon är det Turinge Marknad med allt från strumpor, kokosbollar och bra-att-ha-saker. Vill träffa Marika, brorsan och småungarna också och mysa med dem lite. Saknar Iza efter dopet och nu när man är gudmor så får man ju mysa lite extra <3
 
Nu ska jag fixa med det sista och sen bär det av. 
Hoppas ni alla får en fin helg.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0