Söndag 21/10

Ni skulle se mig nu, sitter i min Betty Boop pyjamas med en såndär huvudmassör på huvudet. Vaknade imorse av världens huvudvärk och den sitter fortfarande kvar och tynger ner mitt huvud och det enda som hjälper är stålpinnarna som trycker på alla spända nerver..
 
Igår va jag och Lisa i Norrköping på megaloppis och det va kul att komma ut lite och se på folk. Det va fullt med saker och människor som ville fynda och jag kom hem med lite julklappar till familjen, skönt att börja redan nu med alla paket och speciellt till alla småbarn. Vi gick några timmar och sen åkte vi hemåt lagom trötta efter all shopping. På kvällen sen kollade jag på film och bara vilade. 
 
Om en stund kommer Robin&Thiresé hit och jag har en äppelpaj som ska in i ugnen. Det blir nog en lugn dag och sen är det bara att hoppas att migränen släpper och att man har energi inför en ny jobbvecka. 
 
Hoppas ni får en fin söndag.
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du plats för allt du inköper på loppisar!? =p

2012-10-21 @ 12:27:54
Postat av: Julia

Haha jadå nu köpte jag mest saker till andra och jag har en kasse med sånt som ska ges bort :) sen får man ju rensa ut saker när man köper nytt ^^

2012-10-21 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0