Dopdag och 2 års förlovning <3

Hej! Sitter nu och väntar på att Micke ska komma med min klänning och en massa andra saker så jag kan göra iordning mig inför dopet idag för Iza :)
Det känns lite nervöst då jag ska stå framme med henne och bli hennes gudmor så jag hoppas hon håller sig lugn och fin. Regnet öser ner men det känns som att det kommer bli en fin dag ändå! 
 
Det är inte bara dop vi firar idag utan även min och Mickes förlovningsdag, om det heter så ^^
I 2 år har vi varit förlovade och en av de bästa dagarna i mitt liv var när vi va i Bulgarien och förlovade oss vid havet och solen sken och det va så himla fint! <3
 
Vi får fira lite på dopet och sen kanske nå mysig middag ikväll!
Hoppas ni alla får en fin helg. 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0