En fin höstdag

Man känner verkligen av hösten nu, löven faller till marken, vindarna är iskalla och det kommer både regn, blåst och solsken samtidigt. Jag måste plocka fram halsdukarna och sy min kappa så man kan behålla värmen. 
Jag är inne i min sista vecka då jag är sjukskriven och det känns skönt att vara hemma och strosa på egen hand. Ibland kommer tårarna och då är det bara att gråta och vila en stund och sen känns det bättre, jag behöver egentid så jag kan få nå frid och lugn i kroppen. Sömnen bråkar fortfarande då jag känner mig trött på dagen och rastlös på kvällen men jag ska försöka komma tillbaka till rutinerna att gå upp tidigt och somna på kvällen men alla bilder, tankar och känslor kommer mest på natten. 
 
Idag har jag träffat Kerstin&Selma nere på Norrgåvorna. Fyndade 3 böcker och en superfin doppresent till Iza. Ser verkligen framemot dopet nu på lördag då jag ska få ha lilltjejen i famnen och stå med henne som gudmor. Underbara unge <3
 
Imorgon ska jag och Micke åka till Etuna en sväng för lite ärenden och det ska bli kul att titta runt lite. Gillar Norrköping bättre när det gäller shopping men Etuna har en bra Myrorna som jag ska spana in. 
 
Nu ska jag ner till tvätten och sen laga lite middag, Kyckling med sallad och bulgur har jag varit sugen på nu några dagar så det kommer bli gott.
 
Ta hand om er alla fina så hörs vi.
Kram
 
Två underbara småtjejer  Iza&Selma
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0