En härlig söndag

Jag har haft en väldigt bra och lugn helg. Micke har varit med Realcar på träff i Mantorp och jag har verkligen unnat mig en Julia-helg. Började helgen med en tur till Norrköping för att kolla runt och komma ut lite. Tänkte inte handla något men kom hem med en massa fint, inte så mycket kläder som jag brukar utan mest fina saker till lägenheten. 
Igår lördags hade jag en loppisdag med 3 olika mål och jag hittade en tjej via Köp&sälj på facebook som hade flyttloppis och jag hittade en massa billiga kläder, smycken, tavlor och världens mjukaste gosedjur. Allt för en hundring! Gick sen en sväng på stan och handlade till äppelpajen som vart både middag och kvällsfika. Det bästa med lördagen va mitt låånga bad med en massa badskum, det är inte så ofta jag badar då jag tänker lite snålt med vatten ( tacka pappa ) men det va otroligt skönt med inpackningar och värme. Somnade sen riktigt gott!
 
Idag har jag bakat en massa kanelbullar och träffat Kerstin&Selma, det börjar bli en tradition att gå dit med en påse när jag väl bakat och mysa lite med Selma som börjar bli så stor! Vi försöker peppa varandra till att börja träna igen och snart är det nog dags att införskaffa kort på Friskis igen, det gäller bara att skaffa lite karaktär och börja ordentligt!
 
Nu har jag fixat med matlådor och ska vila en stund i soffan innan jag ska ta en promenad i solen. 
 
Här har ni den ultimata Juliahelgen med shopping, bak och avkoppling :)
Nu kan man ladda inför en ny jobbvecka. 
 
Hoppas ni har haft en fin helg.
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0