Från kylan till värmen

Jag visste inte att man ska bli stressad inför en begravning men det händer kanske bara mig..
Träffade Sara idag och för några timmar fick jag skratta och skämta med henne och det känns otroligt skönt med en paus från allt ibland men sen kommer allt som en smäll i magen. Mitt i all sorg så ska man dra ihop en skara på 40 pers, fixa fika och stå och prata med farmor om blommor som man ska ha med sig. Den dagen jag hamnar i jorden ska det inte alls firas eller sörjas på något sätt utan alla ska slippa denna process. 
 
Snart blir det bastu och det ska bli skönt att få svettas lite och senare kommer Micke hit med alla saker från Kholm. Det kommer bli en intensiv dag imorgon så man behöver nog all kraft då.
 
Ville bara skriva av mig lite, kanske inge vidare tema nu med allt men det är det jag vill skriva om..
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Julia, jag beklagar verkligen vad som hänt dig och din familj! Jag kan inte ens sätta mig in i din situation och jag lider något så otroligt med dig. Önskar dig all styrka för att klara av detta, många kramar <3

2012-09-15 @ 09:42:35
URL: http://dtillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0