Jag lever bland kartonger och damm

Det börjar närma sig nu. Den 1:a september har jag tillgång till en egen liten lägenhet på andra sidan stan.  Jag försöker verkligen komma igång med alla saker som ska packas ner, dammas av och lindas in i tidningspapper. Jag skulle behöva en hel helg till att fixa allt men jag vet inte riktigt när jag kan flytta ordentligt. Måste ordna med tusen saker innan. Men jag tror att det blir bra, att ha sitt egna och få bo in sig inför hösten.
 
Snart är det helg igen och det kommer bli en toppenhelg! Åker till pappa på fredag och på kvällen hoppas jag på bio. På lördag blir det full snurr. Först Lions loppmarknad med en miljon saker som ska kollas igenom och jag hoppas att jag hinner fynda en massa fint innan jag hoppar på Birka bussen från Södertälje.  Jag och 10 tjejer från jobbet ska ta en 24 timmars på Birka Paradise och det kommer bli så kul! Buffé, drinkar och dans! :)
 
Nu ska jag göra mig redo för ett kvällspass på UVA.
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0