Sjukstuga

I två veckor har jag hostat,  haft ont i halsen och varit allmänt trött och hängig. Jag gissar på att hösten är på ingång och det är svårt med kläder som antingen är för varma eller så är det iskallt! Efter en jobbig natt så bokade jag in mig en tid på vårdcentralen så att de skulle kolla ordentligt vad som bråkar i kroppen och det visade på virus och nu ska jag äta hostmedicin,  känns som man är 5 år igen! 3 gånger om dagen, te med honung,  vatten och vila vart domen så nu håller jag mig hemma från jobbet sålänge slemhostan är kvar.  
Jag hoppas att jag är piggare tills på fredag för då vill jag åka till Nykvarn,  gå i skogen och bara vara i huset hela helgen.  Måste träffa ungarna också för jag saknar dem massor!  <3 
 
Nu ska jag koka te och fortsätta lata mig i soffan. Ha det fint! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0