2013-02-02

Vi är inne i februari och man kan känna av våren lite då snön börjar smälta och jag har hört fågelsång idag.  Jag har precis kommit hem från stan där jag träffade Jenn för att fika och handla inför kvällens middag. Det blir hemmagjord pizza med mozzarella och räkor, så gott! Tidigare idag gick jag min loppisrunda med stopp på pingstkyrkan, röda korset och möbelmagasinet och jag hittade äntligen en fin glaskruka till min orkidée och fina ljusblåa lyktor till köksbordet. 
 
Senare ikväll ska jag ta ett långt bad och sen blir det Melodifestivalen, en härlig kväll helt enkelt!
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Så väldigt påskigt det kändes med blommorna ;)

2013-02-03 @ 19:41:53
Postat av: Julia

Haha ja jag tjuvstartade lite ;) nee men tulpaner är himla fint!

2013-02-04 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0