Helgen börjar närma sig

Jag sitter invirad i min mysfilt och ska snart äta frukost. Idag blir det ett kvällspass på UVA och sen tar jag helg när jag kommer hem ikväll :)
Imorgon är jag ledig och på lördag hoppar jag på tåget mot Örebro där jag ska träffa fina Elena och det ska bli kul med en liten helgtrip!
 
Börjar tröttna nu på all snö och håller tummarna att våren snart är på ingång, jag tittar på mina fina tulpaner och hoppas att det snart ska vända med sol och värme istället för snöstorm och slask. Jag kommer bli tokig om tågen strular på lördag!
 
Nu ska jag göra iordning frukost och sen platta till luggen och gå till jobbet.
Ha en fin dag trots snöstormen!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0