Ni vet känslan när man..

Ni vet känslan när man bara vill ställa sig på ett stort fält med vinden i ansiktet och bara skrika?
När man har ett hål i magen som är mörkt och gör ont?
Man känner sig ensam och övergiven men samtidigt vill man skrika åt alla att låta en vara ifred?
Helst vill bädda ner sig och sova bort några år tills man känner sig gladare.
 
Jag är inte mig själv utan en trött och blek tjej som inte vill göra nått alls utan bara ligga ner, stirra i taket och för en liten stund stanna världen. 
 
Men annars mår man väl okej. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Millie

Hör av dig när och om du vill prata, lyssna är jag bra på! <3 Världens största styrkekramar skickar jag till dig! <3

2013-02-22 @ 11:23:00
URL: http://milliecamillie.blogg.se
Postat av: Julia

Tack gumman du är verkligen fin ♥

2013-02-22 @ 17:36:25
Postat av: Jessica N

Bamsekram!

2013-02-27 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0