Kycklingnudlar och näsdukar

Det är den 2:a dagen på det nya året och jag hoppas ni alla hade en toppenbra nyårsafton :)
Jag, Micke och Simon firade hemma med drinkar, godis och kebabpizza och glitterklänning. Vi gick ut på bron vid 12 slaget och skickade iväg några thailyktor och tittade på alla raketer. Jag kände mig inte alls pigg då jag vaknade på morgonen och va febrig och snorig så efter raketerna gick jag hem och somnade tungt på kudden. 
 
 
<3
 
Förkylningen är värre nu med feber och jag har näsdukar överallt i lägenheten. Har legat i soffan hela dagen och känt mig lika fin som ett penntroll.  
Imorgon ska jag försöka komma ut och ta en promenad och sen städa lite i lägenheten.
Ha det fint!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0