Lördagsmys

Nu sitter jag invirad i min mysfilt och kollar runt på lite bloggar och letar matinspiration. Jag är inne i en fas där matlagning är roligt och det är kul att testa på nya och lite nyttigare recept än det gamla vanliga. 
 
Tidigare idag tränade jag tillsammans med Kerstin och det vart både ett baspass och en stund inne på gymmet för att ta lite extra armar. Jag är verkligen en periodare när det gäller träning och mat men jag håller på sålänge jag tycker det är kul och just nu känns det väldigt skönt och uppiggande att känna av musklerna lite mer. 
 
Det har hittills varit en lugn helg och kvällen blir lugn med film och jag har varit sugen på grönsaker och dipp nu hela veckan så det ska vi mumsa på. Imorgon blir det gym och sen ladda med matlådor för veckan som kommer. Det händer inte så mycket annars än att jobba, träna, äta och sova men det är skönt ibland. 
 
Hoppas ni får en bra kväll.
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan du smitta av dig lite av denna träning och hälsosam mat åkomma!? =p

2013-01-15 @ 22:21:42
Postat av: Julia

Haha det är inte så klurigt, leta rätt på lätta men nyttiga recept och ta en 30 min promenad varje dag :)

2013-01-20 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0