All this time I was finding myself and I didn't know I was lost

Första semesterdagen infaller imorgon måndag och då är jag hos pappa i Nykvarn, jag ska äta frukost på tomten varje morgon, måla fönster, bada, cykla och umgås med mina små älskade brorsbarn! En vecka med lata dagar och varma jordgubbar <3
 
Jag behöver verkligen lite tid på egen hand till att sola, läsa mina deckare och pyssla lite i huset. Ska försöka hänga med brorsan till brandstationen och träna lite samt springa min gamla runda till badet och i turingeskogen så gympaskorna är nerpackade i väskan.
 
Jag hoppas att ni alla får en kanon semester med sol och bad! Jag ska förtränga alla tankar på hösten och bara njuta fullt av dagen som den kommer!
 
All kärlek till er <3
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0