Hemma igen

Det är skönt att vara hemma igen! <3
Resan hem från Alanya tog 12 timmar och jag känner mig helt slut och det finns nog lite solsting kvar i kroppen efter all sol och värme. Men det var en underbar vecka som verkligen behövdes! 
 
Det blir en lugn kväll ikväll då jag helst vill ligga i soffan med godisskålen framme och bara landa. Igår hade jag sjögung i hela kroppen då vi spenderade hela onsdagen på en båt där vi solade och badade längst klippkanten i Alanya. 
 
Bjuder på några härliga bilder.
Ha en fin kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Ser mysigt ut! Hade själv velat åka iväg....

2013-05-11 @ 22:05:31
Postat av: Julia

Ja det va mysigt och det finns säkert nå billiga sista minuten nu om man letar :)

2013-05-12 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0