Rus

Jag sitter på tåget hem till Katrineholm efter en snabbvisit hos pappa. Igår var det halloweenfest ute hos Mari & Jerry och det vart en rolig kväll! Jag va en supersöt docka med en kuslig twist ^^ jag gillar maskerader och det är kul när man får pyssla lite. Tack för en skön kväll och grattis till finaste Sara som fyller år idag! :) ♥
Veckan som kommer blir det jobb och vardagssysslor. Jag är inne  i höstmörkret och har inte lust till att göra så mycket så jag tar en dag i taget. Hösten är mysig när man är inne med tända ljus och sällskap men just nu känns det lite ensamt och rått. Jag skulle behöva mina 13 dagar ledigt över jul och nyår nu..
När jag kommer hem så ska ja ta ett bad, tända ljus och äta chips.
 Ha det fint.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0