Det här med killarna

Det har varit en rolig sommar och jag ser nästan framemot en lugn höst med mörka kvällar, tända ljus och mysiga filtar. Sen kommer det till det här med killarna.
Jag har träffat en del killar i sommar, alla lite olika men charmiga och snälla. Filmkvällar och nattbad har löst av varandra men nu när sommaren är slut så hörs man inte av något mera och så kan det ju vara. Jag sitter inte och gråter över det men såklart hade jag velat haft mer kontakt med några. 
Det är kanske hösten som får en att känna sig lite ensam men jag ska erkänna att jag hellre är ensam än med personer som vill ha något tillfälligt, något lätt och en som håller dem sällskap när dom själva känner sig lite övergivna. Jag vill ha en som inte ger sig, som överraskar och får mig att skratta tills tårarna rinner. Som har humor, styrka och charmen att vara sig själv. 
 
Jag tror på att det kommer när man minst anar och jag tror inte att jag är ett hopplöst fall. 
Men jag lägger det här med killarna på hyllan, man får ha kul på vägen och sen så kommer han. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0