8 dagar semester

Min första semestervecka är snart slut men när jag tänker så har jag hunnit med en massa! 
Kryssningen va rolig,  jag och Marika hängde i hytten, dansade och drack en massa drinkar, iaf jag ^^Vi handlade på taxfreen och mådde sådär lagom dåligt på vägen hem, iaf jag igen. Det va skönt att komma på land igen och efter en natt hos pappa åkte jag tillbaka till Katrineholm. Jag har solat, ätit god mat och igår vart det Gröna Lund och en tur i shoppingbutikerna med bästa sällskapet. 
 
Jag har träffat Jenn&Lisa inklusive en ny liten tjej och lilltjejen är så söt. My kommer växa och bli en sån fin tjej <3.
Sen det bästa, det är sådär i början, när man inte riktigt vet men jag träffar en kille, en fin en som har långa bruna ben, en som man kan inte sluta pussa på,  man får se vad som händer men jag har en bra magkänsla. Det slår all glass i världen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0