Ni vet känslan

Det är min första semesterdag och den kunde inte börjat bättre. 
Sovmorgon, en fin frukost och sen packa väskan och ta rallybilen mot Nykvarn för en helg hos pappa. Vi åkte ner till badet med ungarna och de badade som man gjorde när man va liten, kom upp när man va blå om läpparna men man ville ändå stanna. Jag älskar ungarna över allt och jag känner mig så glad att jag får vara nära, se dem växa och lära sig nya saker, det ger mig en sån lycka att jag nästan flyger. 
 
Ikväll blir det lugnt då jag och min fina svägerska Marika ska hoppa på båten till Åland för en 24 timmarskryssning imorgon och det kommer bli så roligt! Då ska jag fira in sommarlovet med drinkar och dans. 
 
Jag lever och lär. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0