Nu väntar jag på pappa

Det finns kanske hopp om en varm och solig sommar efter ett tag med regn och iskyla! 
Jag har varit på Bråvalla, så otroligt roligt med allt folk, all musik och festivalstämning som dämpades lite av regn, åska och iskalla nätter men man höll värmen med att dansa och starka groggar. Jag såg alla band jag ville se och dansade sönder mina fötter men det va det värt. Vill tillbaka nästa år men jag ska nog skaffa mig en husvagn eller iaf sällskap som kanske har en så man slipper tältet, börjar man växa upp nu? ^^
 
Efter festivalhelgen vart jag sjuk, dunder förkyld och hängig och de sista dagarna på jobbet va inte så roliga. I torsdags gick jag hem med feber och tungt huvud men idag känns det okej.
Igår var jag i Eskilstuna och träffade en vän, en superfin dag med picnick och solsken. 
 
Nu sitter jag och väntar på pappa som är i Malmköping, han ska hänga hos mig här idag och ikväll ska han på Bie Blues Festival och får sova på Stadshotellet. Vi ska kolla runt lite och sen äta nånstans, Stadsparken är ju rätt fint!
 
Jag räknar ner dagarna till semestern, jag har en vecka kvar på jobbet då vi ska storstäda avdelningen. Det kan lugnt få regna hela veckan nu medans jag skrubbar bord och till helgen sen åker jag och fina svägerskan Marika en 24 timmars kryssning med Galaxy och det kommer bli så roligt! Bra start på semestern :)
 
Nu ska jag kila, ha det fint i sommarvärmen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0