Att vara eller inte vara

Jag har funderat lite kring det här med att dejta eller inte dejta.
Det känns som att det går i perioder, ibland är det rätt tyst, man fokuserar på andra saker och ibland så finns det flera killar som man skriver och pratar med. Det är olika hur länge man skriver eller pratar innan man träffas men jag tror att man behöver ses rätt snart om man känner att man vill komma vidare med att ses! Se hur man klickar eller om det blir ett möte bara. 
Jag skrev förut om saker som man kanske inte ska berätta men jag kom och tänka på saker som man kanske behöver fråga men inte riktigt vill eller törs. Vilken kille eller tjej vill bli grillad egentligen men tänk er en dejt där man verkligen synar någon. Får man fråga vad man vill?
 
Listan kan bli lång men här är några frågor som jag önskar att jag ställde. 
  • Brukar du diska? 
  • Hur gör du med dina strumpor, drar ut dom eller lägger du dom i en korv i tvättkorgen? 
  • Hur ofta byter du sängkläder?
  • Har du en bra relation med din mamma? om inte så varför? 
  • Kan du lagat mat?
  • Vad är din favoritmat? (om det är köttbullar och makaroner så fly!)
  • Klipper du dina tånaglar och hur ofta?
  • Har du några galna ex som ringer dig tio gånger om natten?
  • Har du flickvän/fru/barn?
  • Vad gillar du för djur och om det är ormar så vart bor dom?
  • Blir du åksjuk av karuseller?
  • Tränar du ofta? ( jag gillar ju både godis, chips och en helg i soffan ) 
  • Bor du hemma och sover du med någon i samma rum?
  • Gillar du datorspel?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0