Årets bästa månad

Maj är årets finaste månad. Blommorna och träden börjar bli gröna, gräset känns mjukt och man känner värmen fram till kvällen. Maj känns som en förfest till sommaren och jag kommer ha en underbar månad. 
Om en vecka så fyller jag 26 år, tiden går ju fort när man har roligt och just nu så känns allt så bra. 
Jag har kommit in i jobbet efter några knepiga veckor och det känns som att jag har landat lite nu med allt nytt och jag börjar bli varm i kläderna. Det är bara att köra på och ta en dag i taget. 
Mina flyttkartonger är inte ens i närheten av uppackade men jag bor i mitt gamla rum och försöker få det lite mysigt iaf. 
Ungarna är helvilda men så fina nu när dem börjar bli stora och lillskruttan Moa snackar hela tiden. Det är fasters små vildar ❤
När jag flyttade från Katrineholm så fick jag med mig en väldigt fin kille och Jonas är nyinflyttad i Stockholm och jag längtar efter en sommar i Ursvik på ängarna med picknick och pussar. 
 
Maj kommer bli så härligt! 
I helgen kommer Jonas och vi ska baka till mitt kalas på söndag, vi satsar på kakbuffe och nästa helg hoppar vi på tåget till Göteborg för en rolig weekend! Varje helg har jag något att se framemot och jag hoppas att det blir soligt och varmt så man kan ligga och njuta av värmen mot ansiktet och bus med ungarna på baksidan. 
 
Ha det fint! 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0